Handleiding voor het instellen van de afwezigheidsassistent binnen Plesk.

 

Let op: in deze handleiding gebruiken we “uwdomeinnaam” als voorbeeld. Vervang “uwdomeinnaam” door uw eigen domeinnaam (bijvoorbeeld “netzozeker.nl”).
  1. Open het inlogscherm van uw Plesk controlepaneel door in uw browser de link in te voeren welke u ontvangen heeft bij de inloggegevens (bijvoorbeeld https://netzozeker.nl:8443)
    Heeft u geen aanmeldgegevens ontvangen of bent u deze verloren? Vraag deze op via support@netzozeker.nl
  2. Vul in het inlogscherm uw gegevens in en klik op Aanmeldenplesk1
  3. Zodra je succesvol bent aangemeld kiest u aan de linkerkant voor Domeinen en klik u vervolgens op het gewenste domein (bijvoorbeeld Netzozeker.nl)plesk2
  4. Klik in het overzicht op E-mailadressen plesk3
  5. Zorg dat u het tabblad E-mailadressen geselecteerd heeft en klik op het betreffende e-mailadresplesk4
  6. Zorg dat u vervolgens het tabblad Automatische Beantwoording opent, vul hier uw gewenste antwoord in en klik vervolgens op OKplesk5
  7. Indien u gebruik wil maken van de overige opties dan kan dat uiteraard (bijvoorbeeld Doorsturen naar)
  8. Als u de Afwezigheidsassistent succesvol heeft ingesteld dan ziet uw e-mailadres er als volgt uitplesk6