Handleiding voor het instellen van de afwezigheidsassistent binnen Plesk.
Let op: in deze handleiding gebruiken we “uwdomeinnaam” als voorbeeld. Vervang “uwdomeinnaam” door uw eigen domeinnaam (bijvoorbeeld “netzozeker.nl”).
- Open het inlogscherm van uw Plesk controlepaneel door in uw browser de link in te voeren welke u ontvangen heeft bij de inloggegevens (bijvoorbeeld https://netzozeker.nl:8443)Heeft u geen aanmeldgegevens ontvangen of bent u deze verloren? Vraag deze op via support@netzozeker.nl
- Vul in het inlogscherm uw gegevens in en klik op Aanmelden
- Zodra je succesvol bent aangemeld kiest u aan de linkerkant voor Domeinen en klik u vervolgens op het gewenste domein (bijvoorbeeld Netzozeker.nl)
- Klik in het overzicht op E-mailadressen
- Zorg dat u het tabblad E-mailadressen geselecteerd heeft en klik op het betreffende e-mailadres
- Zorg dat u vervolgens het tabblad Automatische Beantwoording opent, vul hier uw gewenste antwoord in en klik vervolgens op OK
- Indien u gebruik wil maken van de overige opties dan kan dat uiteraard (bijvoorbeeld Doorsturen naar)
- Als u de Afwezigheidsassistent succesvol heeft ingesteld dan ziet uw e-mailadres er als volgt uit