Handleiding voor het instellen van de Automatische antwoorden binnen Outlook 2013 en hoger.
- Zorg dat u Outlook geopend heeft, klik binnen Outlook linksboven in op Bestand
- Kies in het geopende scherm voor Automatische antwoorden
- Activeer de Automatische antwoorden door het bolletje voor Automatische antwoorden verzenden te activeren
- Wanneer u Alleen tijdens dit tijdsbereik verzenden: hebt aangevinkt kan je een periode opgeven, doet u dit niet dan zal het bericht verzonden worden totdat deze weer uitgeschakeld is
- Vul in de tabbladen Binnen mijn organisatie en Buiten mijn organisatie (aan) de gewenste berichten in
- Bij het bericht buiten de organisatie kunt u nog de keuze maken om het bericht enkel aan contactpersonen te laten sturen of aan iedereen buiten de organisatie
- Wanneer u de melding(en) heeft ingesteld klikt u op OK
- Als u de melding succesvol heeft ingesteld ziet het er uit als onderstaande afbeelding
- Als u de Automatische antwoorden weer wenst uit te schakelen klikt u op de knop Uitschakelen